Cookie Policy

Ce sunt cookie-urile?

Cookie-urile sunt formele de informații colectate de la adresa IP a unui utilizator care țin evidența site-urilor web care au fost vizitate. Site-ul web citește apoi aceste fișiere de fiecare dată când un utilizator vizitează din nou site-ul.

Cookie-urile fac mai multe sarcini diferite. Site-urile web folosesc cookie-uri dintr-o varietate de motive și vă ajută să vă asigurați că totul funcționează fără probleme.

Cum folosim cookie-urile

Site-ul web Newcasinorank.com, precum și orice alte domenii asociate mărcii, fac obiectul acestei politici. La CasinoRank, cookie-urile sunt folosite pentru a asigura buna funcționare a site-ului.

Cookie-urile utilizate la CasinoRank nu salvează nicio informație personală despre utilizatori, cum ar fi numele, adresele sau informațiile de plată ale acestora. Utilizatorul poate dezactiva cookie-urile oricând dezactivându-le în Setări secțiunea browserului lor.

Vă rugăm să rețineți că, dacă toate modulele cookie sunt dezactivate, este posibil ca unele funcții ale site-ului web să nu funcționeze conform intenției.

Cookie-uri esențiale

Cookie-urile esențiale sunt cele necesare pentru funcționalitatea de bază a site-ului web. Dezactivarea acestora poate duce la faptul că CasinoRank nu poate prezenta serviciile și scopul general așa cum a fost prevăzut. Cookie-urile sunt activate fără acordul utilizatorilor, dar pot fi dezactivate în Setări secțiunea browserului.

Cookie-uri neesențiale

Deși aceste cookie-uri îmbunătățesc experiența generală a utilizatorului, ele nu sunt necesare pentru ca site-ul web să funcționeze. Aceștia sunt în principal colectori de statistici, cum ar fi numărarea utilizatorilor, precum și modul în care utilizatorii navighează pe site.

Cookie-uri utilizate pe acest site

Utilizăm următoarele cookie-uri la CasinoRank:

  • Google Analytics. Acesta este un instrument de optimizare a marketingului care ne permite să colectăm informații generale despre utilizatorii site-ului web atunci când vizitează site-ul. Aceasta poate include ce pagini vizitează, cât timp stau pe site și câți utilizatori vizitează site-ul în diferite intervale de timp. Informațiile private nu sunt niciodată stocate.
  • Matomo. Matomo este un alt instrument de optimizare a marketingului similar cu Google Analytics. Acest instrument adună informații generale despre utilizator și ne ajută să optimizăm site-ul web în funcție de cine îl vizitează.