BGC din Marea Britanie salută măsurile recente de publicitate guvernamentale


Betting and Gaming Council (BGC) a aprobat regulamentele de publicitate anunțate recent de guvernul Regatului Unit. Noile măsuri urmăresc să reducă reclamele ilegale pe internet și să protejeze minorii de potențiale daune.
Sir John Whittingdale MP, ministrul Departamentului Culturii, Media și Sportului (DCMS), a anunțat noile reguli pe 25 iulie 2023. Noile reglementări îndrumă toate rețelele de social media și site-urile web să ia măsuri mai stricte pentru a împiedica copiii să vizualizeze reclame „dăunătoare”, inclusiv jocuri de noroc.
Cu săptămâni în urmă, BGC a îndemnat toate entitățile importante din rețelele sociale să se reunească și să dezvolte standarde de siguranță mai bune pentru a-i proteja pe cei vulnerabili și a se asigura că minorii nu sunt expuși la adulți.
La începutul anului, Michael Dugher, CEO-ul BGC, a trimis o scrisoare către DCMS prin care cere Guvernului să oblige platformele de social media să acționeze mai devreme. Ministrul Departamentului pentru Digital, Cultură, Media și Sport (DCMS), Stuart Andrew MP, a declarat că va convoca o întâlnire pentru a accelera schimbările.
BGC spune că majoritatea membrilor săi au depus eforturi concertate pentru a se asigura că numai cei autorizați să joace de noroc își pot vedea reclamele online pentru reguli reglementate pariuri sportive produse și jocuri de cazinou. Cu excepția cazului în care platforma poate confirma acuratețea direcționării sale timp de cel puțin 18 ani, toate anunțurile de pe rețelele sociale trebuie să vizeze persoane cu vârsta de 25 de ani și mai mult.
Implementarea unui nou cod de conduită BGC împiedică cluburile de fotbal să facă publicitate cotelor de pariuri și site-uri de jocuri de noroc reglementate pe platformele lor de socializare. Potrivit BGC, aceste platforme sunt populare în rândul tinerilor.
Membrii BGC în Regatul unit au fost, de asemenea, esențiale în sensibilizarea publicului să renunțe la primirea de reclame pentru jocuri de noroc pe rețelele sociale.
CEO-ul Consiliului de Pariuri și Jocuri, Michael Dugher, a aprobat noile măsuri. El a spus:
„Salutăm cu tărie aceste noi măsuri stabilite de Sir John Whittingdale MP, care vor face mai mult pentru a proteja copiii și tinerii de a vedea reclame cu restricții de vârstă. Urmează apelurile noastre adresate guvernului de a face mai mult în acest domeniu, deoarece am recunoscut că este nevoie de schimbare. . Membrii BGC au făcut deja pași mari pentru a se asigura că reclamele membrilor noștri ajung doar la publicul potrivit. Această nouă orientare din partea guvernului va asigura că platformele trebuie să facă același lucru. Membrii noștri așteaptă cu nerăbdare să continue să promoveze standarde mai înalte, în timp ce investind în locuri de muncă și afaceri în Marea Britanie”
Știri înrudite
