888 Sets Up Made-to-Play Campaign in the UK Market

Știri

2022-04-22

888 Holdings este o firmă binecunoscută de jocuri de noroc și pariuri online. A fost fondată în 1997 și s-a impus rapid drept jucătorul major dominant în afacerea globală a jocurilor de noroc online. Umbrela 888.com oferă cu mândrie jucătorilor o gamă variată de mărci de jocuri online. Fiecare are propriul său distinct, captivant șiset palpitant de jocuri, perspective, premii și multe altele.

888 Sets Up Made-to-Play Campaign in the UK Market

Casa de pariuri este un lider incontestabil cu peste două decenii de experiență în industria jocurilor de noroc. În ciuda acestui fapt, organizația continuă să încerce să reafirme încrederea utilizatorilor săi. De atunci, compania a lansat cea mai recentă campanie 888 Made-to-Play. Vestea lansării a venit după ce compania a anunțat o creștere a veniturilor pentru anul financiar 2021.

888 lansează o nouă campanie

Prima companie de pariuri caută în permanență noi modalități de a îmbunătăți experiența de joc pentru clienții săi. Ei se adaptează, creează și aplică în mod constant noi tehnologii, soluții unice de jocuri și îmbunătățesc modalități de creștere a eficienței. Drept urmare, 888 încearcă să-și reunească diversele mărci sub o singură temă coerentă. 

Aceste mărci includ 888 cazinou, 888 poker și 888sport, care fac parte din noua campanie Made-to-Play. În afară de asta, compania crede că noua campanie este menită să aducă companiile și oamenii împreună pentru un obiectiv comun.

Noua campanie va începe în Regatul unit. Corporația va folosi mai multe canale digitale, inclusiv social media și televiziune, pentru a-și atinge publicul țintă. Le va folosi pentru a lansa reclame care se vor difuza timp de câteva săptămâni în întreaga regiune. 

Potrivit vicepreședintelui de marketing strategic al companiei, Sivan Finn, dezvăluirea planului principal de brand Made-to-Play este un pas semnificativ înainte pentru companie. Ea simte că, prin fuzionarea tuturor mărcilor puternice pe care le-au stabilit de-a lungul anilor, vor putea exprima o narațiune consecventă care explică ceea ce îi diferențiază de concurență. Ea notează că acesta este motivul pentru care clienților lor le place să interacționeze cu ei.

888 intenționează să intre în noi jurisdicții

888 intenționează să-și lanseze campania creativă pe alte piețe, pe lângă Marea Britanie. Având în vedere acest lucru, Made-to-Play încă nu a anunțat când se va extinde în alte zone semnificative. Nu este surprinzător faptul că 888 a lansat o nouă strategie de brand master.

La începutul anului, când firma și-a lansat rezultatele financiare pentru întregul an pentru 2021, a făcut aluzie la planurile sale pentru Made-to-Play. Potrivit lui Itai Panzer, CEO-ul companiei, cele 888 de mărci urmau să fie relansate sub o strategie principală numită „Made-to-Play”. El a spus că noul brand principal va fi construit pe bazele solide ale campaniei de poker cu același nume, câștigătoare de premii.

În plus, veniturile grupului de jocuri de noroc din Gibraltar au crescut la 980,1 milioane USD în 2021. Aceasta a reprezentat o creștere cu 15% față de anul precedent, 2020. Pe lângă această extindere, 888 a anunțat că își va debuta serviciile pe numeroase piețe mai târziu în cursul anului. . Compania a declarat că intenționează să ajungă în curând în Ontario, Canada. De asemenea, se gândește la creșterea prezenței sale în mai multe state din SUA. Cu toate acestea, are o altă alternativă atractivă pentru întoarcerea în Țările de Jos.

Cele mai recente știri

Ce caracteristici oferă cazinourile în realitate virtuală?
2022-07-20

Ce caracteristici oferă cazinourile în realitate virtuală?

Știri